Referentka/referent majetkové správy Městského úřadu
Nechybí vám pečlivost a chuť se učit novým věcem? Pak hledáme právě vás!
Co vás čeká:
- Evidence, správa a inventarizace majetku města
- Účetní operace při zápisu majetku
- Zpracování návrhů na likvidaci a vyřazování majetku
- Zpracování změn zřizovacích listin příspěvkových organizací
- Vydávání povolení dle tržního řádu
- Vydávání povolení dle parkovacího řádu
- Pojištění majetku
Co čekáme my od vás:
- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomickém nebo ve veřejné správě
- odpovědný a důsledný přístup k plnění úkolů
- dobrá znalost práce na PC
- ŘP sk. B
Další výhodou je:
- přehled o zákonech:
Zákon č. 128/2000 Sb. - Zákon o obcích (obecní zřízení)
Zákon č. 89/2012 Sb. - Občanský zákoník
Zákon č. 256/2013 Sb. - Zákon o katastru nemovitostí (katastrální zákon)
Zákon č. 563/1991 Sb. - Zákon o účetnictví
Zákon č. 250/2000 Sb. - Zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Co nabízíme:
- rozmanité a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele
- platové podmínky odpovídající zařazení do 9. platové třídy podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- možnost přidělení bytu
- po uplynutí zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů řádné dovolené
- 4 dny indispozičního volna
- příspěvek na stravování a penzijní připojištění
A navíc:
Práci v blízkosti centra (do práce můžete chodit pěšky).
Přátelské prostředí pro rodiče s dětmi (dítě může počkat u vás v kanceláři, než půjde na kroužek).
Možnost být součástí rozvoje Tachovska (vaše práce bude vidět).
Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Předpokládaný den nástupu: 5. ledna 2026, případně dle dohody
Zkušební doba: 3 měsíce
Místo výkonu práce: Město Tachov, Hornická 1695 - Městský úřad Tachov