Přejít na článek: Výběrové řízení: Referent/referentka majetkové správy Městského úřadu v Tachově
Zrušit hledání

Výběrové řízení: Referent/referentka majetkové správy Městského úřadu v Tachově

Máte ukončené vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v ekonomickém oboru nebo ve veřejné správě? Na městský úřad hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni pro zajištění hospodaření s městskými byty a nebytovými prostorami.

Rámcová náplň činnosti

  • Zajištění hospodaření s městskými byty a nebytovými prostory
  • Příprava podkladů do rady města a zastupitelstva města,
  • Výkon funkce tajemník/tajemnice bytové komise rady města
  • Řešení škod způsobených na majetku města
  • Spolupráce se Správou majetku a údržby města Tachova, s.r.o.

Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou

Předpokládaný den nástupu: 1. června 2023, případně dle dohody

Zkušební doba: 3 měsíce.

Místo výkonu práce: Město Tachov, Hornická 1695 - Městský úřad Tachov.

Kvalifikační požadavky

  • Ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomickém nebo ve veřejné správě
  • Přehled o zákonech:
    • Zákon č. 128/2000 Sb.- Zákon o obcích (obecní zřízení)
    • Zákon č. 89/2012 Sb.- Občanský zákoník
    • Zákon č. 256/2013 Sb.- Zákon o katastru nemovitostí (katastrální zákon)
  • Znalost práce na PC
  • Řidičské oprávnění skupiny B
  • Dobrý zdravotní stav (před přijetím do pracovního poměru vstupní lékařská prohlídka)

Nabízíme

  • Platové podmínky odpovídající zařazení do 9. platové třídy podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
  • Možnost přidělení bytu
  • Po uplynutí zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů řádné dovolené
  • Indispoziční volno
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Přihlášky

Přihláška musí obsahovat

  • Jméno, příjmení, titul zájemce
  • Datum a místo narození
  • Státní příslušnost
  • Místo trvalého pobytu
  • Číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • Telefonní spojení
  • Datum a podpis

V přihlášce dále žadatel uvede svoji možnost nástupu do zaměstnání.

Přílohy přihlášky

  1. Strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se uvedených správních činností.
  2. Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává doloží se bezúhonnost čestným prohlášením).
  3. Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Písemné přihlášky do výběrového řízení se všemi požadovanými náležitostmi přijímá nejpozději do 17. března 2023 do 12.00 podatelna Městského úřadu v Tachově, Hornická 1695, 347 01 Tachov.

Přihlášky s požadovanými údaji vložte do zalepené obálky, označte zn. "Výběrové řízení – MO- byty"

Bližší informace lze získat na č. telefonu: 374 774 180

Aktuality

Přejít na hlavní navigaciPřejít na začátek článeku: Výběrové řízení: Referent/referentka majetkové správy Městského úřadu v Tachově
MUNIPOLIS
Novinky z úřadu přímo
do vašeho telefonu