Výběrové řízení: Referent/referentka majetkové správy Městského úřadu v Tachově
Máte ukončené vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v ekonomickém oboru nebo ve veřejné správě? Na městský úřad hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni pro zajištění hospodaření s městskými byty a nebytovými prostorami.
Rámcová náplň činnosti
- Zajištění hospodaření s městskými byty a nebytovými prostory
- Příprava podkladů do rady města a zastupitelstva města,
- Výkon funkce tajemník/tajemnice bytové komise rady města
- Řešení škod způsobených na majetku města
- Spolupráce se Správou majetku a údržby města Tachova, s.r.o.
Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Předpokládaný den nástupu: 1. června 2023, případně dle dohody
Zkušební doba: 3 měsíce.
Místo výkonu práce: Město Tachov, Hornická 1695 - Městský úřad Tachov.
Kvalifikační požadavky
- Ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomickém nebo ve veřejné správě
- Přehled o zákonech:
- Zákon č. 128/2000 Sb.- Zákon o obcích (obecní zřízení)
- Zákon č. 89/2012 Sb.- Občanský zákoník
- Zákon č. 256/2013 Sb.- Zákon o katastru nemovitostí (katastrální zákon)
- Znalost práce na PC
- Řidičské oprávnění skupiny B
- Dobrý zdravotní stav (před přijetím do pracovního poměru vstupní lékařská prohlídka)
Nabízíme
- Platové podmínky odpovídající zařazení do 9. platové třídy podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
- Možnost přidělení bytu
- Po uplynutí zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů řádné dovolené
- Indispoziční volno
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
Přihlášky
Přihláška musí obsahovat
- Jméno, příjmení, titul zájemce
- Datum a místo narození
- Státní příslušnost
- Místo trvalého pobytu
- Číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- Telefonní spojení
- Datum a podpis
V přihlášce dále žadatel uvede svoji možnost nástupu do zaměstnání.
Přílohy přihlášky
- Strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se uvedených správních činností.
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává doloží se bezúhonnost čestným prohlášením).
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemné přihlášky do výběrového řízení se všemi požadovanými náležitostmi přijímá nejpozději do 17. března 2023 do 12.00 podatelna Městského úřadu v Tachově, Hornická 1695, 347 01 Tachov.
Přihlášky s požadovanými údaji vložte do zalepené obálky, označte zn. "Výběrové řízení – MO- byty"
Bližší informace lze získat na č. telefonu: 374 774 180